elinnnn

Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

five months left..

Av elin gibson - 1 mars 2011 12:39

förra veckan var de sportlov och jag åkte då till min farmor farfar som bor på gotland..

jag reste på söndagen och när jag satte mig på planet så tänkte jag och försökte låtsas som att det var till usa jag skulle resa. det var helt sinnes haha! det gick inte att föreställa sig att de var till usa jag skulle resa.. 

jag längtar sååå mycke men samtidigt är jag rädd.. 

jag vet att jag inte kommer komma undan den där jävla hemlängtan känslan när jag är där, och jag vet att dom åtminstone två första månaderna kommer bli så otrooooligt jobbiga, men jag vet också att jag kommer få så mycke nya kompisar och testa på så mycke nytt så att tillslut kommer ja över min hemlängtan, och tillslut kommer jag inte ens ha tiiid att tänka så mycke på sverige o allting som händer här.


de finns jättemånga som frågar om jag verkligen kommer våga detta, för jag har alltid varit så mammig och alltid varit personen som gärna inte sover borta, utan hellre sover hemma, och ja, så är jag fortfarande antar jag :p ? .. men de är väl skitsamma, de kommer ju ändras. 

jag har intalat mig själv att detta kommer bli exremt kul, en otrolig upplevelse och en stor erfarenhet jag kommer få så jag ser verkligen fram emot det! 


jag börjar bli riktigt excited for this =D 

soon i¨m getting my photo album and presentation done for my host family (if I don't get to live with Bonnie and Maranda wich I probably will) and then I just have a few doctor meetings left and my parents need to write a letter about me too. 


I just hope everything works out well and soon I will be on a plane for NY, and after that a plane for FL 


seeeyaahhhahaha

 
 
Ingen bild

Matilda

1 mars 2011 21:15

så roligt och spännande :) jag hade aldrig vågat de hehe xp
lycka till och hoppas de blir kul och inte tänker allt för mkt på hem ;)

<3

elin gibson

1 mars 2011 21:23

tack!
nej att våga detta vet jag inte än om jag gör haha, de märker vi dagen då ja sätter foten på planet :)
tack så mke

 
Ingen bild

Matilda

1 mars 2011 22:55

haha jag tror att de går bra endå ;p

elin gibson

2 mars 2011 15:06

ja de gör de nog :) !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin gibson - 3 april 2011 17:42

nu ändras planerna heeeeeelt! istället för att åka med sts, så ordnar vi nog det själva, för allt blev helt segt o snett haha. men jag åker fortfarande i augusti :) och jag ska fortfarande till FL o bo hos dem vi känner, men det blir antagligen...

Av elin gibson - 27 mars 2011 21:47

nu var det ett tag sen jag bloggade.. det har inte hänt så mycket på sistone, sts ringde en dag och saknade några papper, eh de är typ de enda som hänt.. imorgon ska bonnie gå till lake mary och prata med dom o så, sen går jag reda på lite mer ...

Av elin gibson - 11 mars 2011 16:59

nu är snart alla papperna inne. idag ringde sts och sa att jag hade glömt tre papper.. oopps smarte elin då (a)  men dom skickas in på måndag.. :)  sen blev de lite annat klydd som förhoppningsvis också löser sig snart..  börjar man bli nervös ...

Av elin gibson - 8 mars 2011 19:58

yeeeey, dom j**vla papprena som ska in ska tydligen in senast denna veckan!!!!!! vill ni veta vad dom ska ha in? - typ frågor då om mig, alltså kontakt uppgifter osv.. ALLA mina vaccinationer med exakta datum sen jag föddes! alla vaccin jag inte ta...

Av elin gibson - 3 mars 2011 16:02

kom hem och såg att sts hade skickat brev igen :D men när ja öppna var de bara en av tusen räkningarna :(  så jag gav de dirr till mamma :D haha, men det var däremot inbetalningen på  min förberedelsekurs i New York! ska bli spännande o för e...

Presentation

my high school year 11/12

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards