elinnnn

Direktlänk till inlägg 15 februari 2011

läääängtan

Av elin gibson - 15 februari 2011 22:09

usch vad det är tråkigt att gå och vänta..

förra veckan så bekräftade vi min plats genom inbetalningen, 

sen fick vi vår egen inloggning och där tryckte vi ut sådär ungefär 20 papper som skulle fyllas i...

stack till min rektor och bad henne fylla i en massa, till min skolsyster så fick hon fylla i en massa. jag och mamma har suttit och fyllt i en massa och snart ska vi även ta några vaccinationer plus få ifyllt ännu flera papper. dessa papperna ska skickas till sts inom två veckor så de är nu allt ska hända :D


vi har inte fått reda på exakta datum osv, men skulle tippa på att de är i slutet av juli början på augusti nångång som jag åker.. =) 

jag kommer först att åka till new york i en vecka, sen vidare till florida.:)

jag tror det blir hos bonnie som jag ska bo, vilket känns tryggt och säkert eftersom jag känner henne och hennes dotter maranda väl. 


så nu går jag bara mest här hemma och väntar o längtar.

jag räknar månader och har kommit fram till att det är snart som jag åker, tiden går snabbt och man hinner knappt blinka innan de ens är juni och jag slutar nian. sen åker vi dit där en månad på semester och då följer även bästavän emilia med.

det kommer bli superskönt att åka dit och se det som en förberedelse lixom.. :) ! 

nu ska ja sova o komma en dag närmre min avfärd =D 

pussssssssssssss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin gibson - 3 april 2011 17:42

nu ändras planerna heeeeeelt! istället för att åka med sts, så ordnar vi nog det själva, för allt blev helt segt o snett haha. men jag åker fortfarande i augusti :) och jag ska fortfarande till FL o bo hos dem vi känner, men det blir antagligen...

Av elin gibson - 27 mars 2011 21:47

nu var det ett tag sen jag bloggade.. det har inte hänt så mycket på sistone, sts ringde en dag och saknade några papper, eh de är typ de enda som hänt.. imorgon ska bonnie gå till lake mary och prata med dom o så, sen går jag reda på lite mer ...

Av elin gibson - 11 mars 2011 16:59

nu är snart alla papperna inne. idag ringde sts och sa att jag hade glömt tre papper.. oopps smarte elin då (a)  men dom skickas in på måndag.. :)  sen blev de lite annat klydd som förhoppningsvis också löser sig snart..  börjar man bli nervös ...

Av elin gibson - 8 mars 2011 19:58

yeeeey, dom j**vla papprena som ska in ska tydligen in senast denna veckan!!!!!! vill ni veta vad dom ska ha in? - typ frågor då om mig, alltså kontakt uppgifter osv.. ALLA mina vaccinationer med exakta datum sen jag föddes! alla vaccin jag inte ta...

Av elin gibson - 3 mars 2011 16:02

kom hem och såg att sts hade skickat brev igen :D men när ja öppna var de bara en av tusen räkningarna :(  så jag gav de dirr till mamma :D haha, men det var däremot inbetalningen på  min förberedelsekurs i New York! ska bli spännande o för e...

Presentation

my high school year 11/12

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards