elinnnn

Alla inlägg under januari 2011

Av elin gibson - 27 januari 2011 19:55

Vakna imorse av att pappa kommer in och säger att jag har fått brev..

tänker hmm vem fan skickar brev till mig.. om inte sts!

Grattis Elin!

Du har blivit antagen till ett läsår i USA 2011/2012

och guuud vad glad jag blev!

Nu är det lixom på riktigt helt seriöst min verklighet!!

Har läst alla papper och broshyrer säkert hundra gånger om och längtar som bara den tills dagen jag säger hejdå till sverige!

Har redan börjat med inköpslista på vad jag behöver som allra mest med mig hihi.... :D

spännande!

pussssssssssss

Av elin gibson - 15 januari 2011 00:30

 denna bloggen kommer handla om mitt high school year, från början till slut.. nu innan jag har åkt och såhär, kommer ja inte skriva varje dag.. bara när det händer nånting hehe, men jag lovar att det kommer bli inlägg förhoppningsvis varje dag när jag rest dit och när de närmar sig och så.

iförrgår anmälde mamma mig till sts och redan imorse ringde dom och ville ha mig på intervju! så på tisdag åker jag mamma och pappa till helsingborg för att gå på intervju! är jättenervös hehe men det ska nog gå bra :)

jag har fortfarande inte berättat det för så många än, men det kommer väl med tiden.. så fort jag känner mig redo till det.. :)

känns som att det är nu det börjar, innan var det snack.. nu är det här, nu börjar nedräkningen!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

my high school year 11/12

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards